Lisävaihtoehtojen palautukset

Varasitko lisävaihtoehdon, muttet käyttänyt sitä? Pyydä palautusta! Selitämme, milloin olet oikeutettu ja kuinka voit saada rahasi takaisin.

COVID-19

Palvelumme ovat saattaneet muuttua COVID-19:n leviämisen estämiseksi.

Lue viimeisimmät COVID-19-päivitykset

Palautuksen pyytäminen

Verkossa toimivan palautusjärjestelmämme kautta voit pyytää helposti palautusta lisävaihtoehdoistasi. Tämä järjestelmä tarkistaa, oletko oikeutettu palautukseen. Voit myös soittaa meille, mutta huomioithan, että tästä voidaan veloittaa maksu.

Pyyntösi käsitellään 7 päivän kuluessa.

Etkö tehnyt varausta KLM:n kautta?

Valitettavasti et voi käyttää verkossa toimivaa palautusjärjestelmäämme, jos varasit matkasi matkatoimistosta. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä ensin matkatoimistoosi, sillä heillä on kaikki tarpeelliset tiedot palautuksesi järjestämiseksi. Löydät yhteystiedot sen verkkosivustolta. Voit toki halutessasi ottaa meihin suoraan yhteyttä palautuksesi järjestämiseksi.

Kelpoisuus

Ole hyvä ja tarkista huolella, oletko oikeutettu palautukseen pettymyksiltä välttymiseksi.

Tavallisen istumapaikan valitseminen

Palautamme tavallisen istumapaikkavarauksesi kulut, jos:

  • pyysit palautusta 24 tunnin sisällä vaihtoehdon ostamisesta
  • KLM:n lentosi peruuntui
  • KLM:n lentosi lentokonetyyppi muuttui
  • olit KLM:n tai SkyTeam-kumppanin operoimalla keskeytyneellä tai peruuntuneella lennolla, jonka seurauksena myöhästyit mannertenväliseltä KLM:n jatkolennolta
  • sinulle annettiin eri istumapaikka
  • varasit istumapaikan KLM:n operoimalle lennolle, mutta vaihdoit lentoon, jota KLM ei operoi

Lue istumapaikkavarauksen ehdot kokonaisuudessaan

Economy-luokan istumapaikat lisämukavuuksilla

Palautamme Economy Comfort -istumapaikkasi, ylimääräisellä jalkatilalla varustetun istumapaikkasi, 2:n istuimen rivillä sijaitsevan istumapaikkasi tai etuosan istumapaikkasi kulut, jos:

  • pyysit palautusta 24 tuntia sisällä vaihtoehdon ostamisesta
  • KLM:n lentosi peruuntui
  • KLM:n lentosi lentokonetyyppi muuttui
  • olit KLM:n tai SkyTeam-kumppanin operoimalla keskeytyneellä tai peruuntuneella lennolla, jonka seurauksena myöhästyit mannertenväliseltä KLM:n jatkolennolta
  • vaihdoit KLM:n lentosi ja ostit saman istumapaikkatyypin tälle uudelle lennolle
  • vaihdoit KLM:n lentosi, eikä samaa istumapaikkatyyppiä ollut saatavilla uudella lennolla

Lue lisämukavuuksilla varustettujen istumapaikkojen ehdot kokonaisuudessaan

Ylimääräiset matkatavarat

Voit pyytää palautusta 24 tunnin kuluessa ylimääräisten matkatavaroiden ostamisesta tai jos sinulle varattiin paikka uudelle lennolle, joka ei ole KLM:n operoima.

Lue ylimääräisten matkatavaroiden ehdot kokonaisuudessaan

À la carte -ateriat

Peruuntuiko lentosi tai varattiinko se uudelleen, eikä à la carte -ateriasi ollut saatavilla vaihtoehtoisella lennollasi? Voit siinä tapauksessa pyytää palautusta.

Lue à la carte -aterioiden ehdot kokonaisuudessaan

Pääsy KLM Crown Lounge 25:een

Voit pyytää palautusta ostamastasi pääsystä KLM Crown Lounge 25:een, jos:

  • pyydät palautusta 24 tunnin kuluessa vaihtoehdon ostamisesta
  • et mennyt sisälle KLM Crown Loungeen
  • korotit Business-luokkaan, jolloin pääsy lounge-tiloihin sisältyy nyt lippuusi

Lue lounge-tiloihin pääsyn ehdot kokonaisuudessaan

Lennonaikainen WiFi

Rahojen saaminen takaisin WiFi-kupongistasi on helppoa. Palautamme rahat automaattisesti, jos et käyttänyt kuponkia lennollasi. Jos olet onnistuneesti ostanut kupongin, muttet koskaan saanut kuponkikoodia, saat myös automaattisen palautuksen viikon sisällä.

Lue lennonaikaisen WiFin käyttöehdot kokonaisuudessaan

CO2ZERO

Peruuntuiko lentosi, etkä käyttänyt vaihtoehtoista lentoa? Voit siinä tapauksessa pyytää palautusta.

Lue CO2ZERO-palvelumme käyttöehdot kokonaisuudessaan

Joustavuus

Lisäsitkö Flexibility-joustavuuden varaukseesi? Voit pyytää palautusta 24 tunnin sisällä tämän vaihtoehdon ostamisesta tai jos KLM:n lentosi on peruuntunut.

Lue Flexibility-joustavuuden ehdot kokonaisuudessaan