Miksi valita KLM
Suotuisat lentoaikataulut
Ota kaikki irti matkastasi suotuisten lähtö- ja saapumisaikojen ansiosta – lennä kohteeseesi säälliseen aikaan. Lentomme sopivat aikatauluusi ilman isompia ongelmia.
24 tuntia aikaa peruuttaa
Tartu rohkeasti tarjoukseen ja varaa! Jos muutat mielesi 24 kuluessa varauksen tekemisestä, voit peruuttaa varauksesi ja palautamme hinnan ilman sen kummempia kysymyksiä. Emme edes veloita normaalia palvelumaksuamme.
Haluaisitko miettiä hieman pidempään ilman huolta siitä, että hinta saattaa nousta? Pienestä maksusta voit tehdä alustavan varauksen lentoa koskien. Takaamme hinnan, joten voit päättää asian myöhemmin.
Palkinto parhaana matkustajien lentoyhtiönä
KLM:lle on myönnetty vuoden 2022 APEX World Class Award -palkinto parhaana matkustajien lentoyhtiönä. Tämä on uusi APEX-palkinto ja korkein maailmanlaajuinen palkintokategoria lentoteollisuudelle. Se edustaa poikkeuksellista saavutuksien tunnustusta turvallisuuden, hyvinvoinnin ja kestävyyden osalta.
Häiriöitä? Me autamme tarvittaessa
Tuliko lentoosi häiriöitä? Voit luottaa meihin. Ilmoitamme sinulle viipymättä puhelimitse tai sähköpostitse lennon muutoksista tai peruutuksesta. Sitten varaamme sinulle lipun heti seuraavalle mahdolliselle lennolle. Heti kun löydämme sinulle vapaan paikan, otamme sinuun uudestaan yhteyttä uutta lentoaikatauluasi koskien. Luonnollisesti autamme, jos haluat vaihtaa toiseen lentoon tai jos sinulla on vielä muuta kysyttävää.
Jos uusi lentosi ei lähde samana päivänä, emme jätä sinua oman onnesi nojaan. Aina kahvikupillisesta hotelliin – haluamme varmistaa, että sinulla on mukavat oltavat.
Palvelut ja mukavuus lentokoneessa
Pyrimme aina tarjoamaan erinomaista palvelua! Jos sinulla on huomautettavaa, kerro siitä miehistöllemme. He pyrkivät aina tekemään lennostasi mahdollisimman mukavan.
Kun lennät enemmän, hyödyt enemmän
Flying Blue -jäsenyys kannattaa taloudellisesti. Aina kun matkustat KLM:n tai sen kumppanin lennoilla, ansaitset maileja. Voit käyttää niitä palkintolippuihin, lisävaihtoehtoihin ja alennuksiin monenlaisista tuotteista ja kätevistä palveluista. Ja mitä enemmän lennät sitä lähemmäs pääset seuraavaa tasoa – Silver, Gold ja Platinum – ja se tarkoittaa, että pääset nauttimaan yhä useammista eduista.
Arvostamme palautettasi
Matkakokemuksellasi on meille merkitystä! Käytämme itsenäisiä tutkimusyrityksiä kyselyiden tekemiseen, jotta saamme kuulla, mitä mieltä olet meistä ja palveluistamme. Saamiemme vastauksien perusteella arvioimme palveluitamme ja pyrimme parantamaan niitä. Henkilötietojasi ei koskaan käytetä kaupallisten tarjousten tai postien lähettämiseen, jos kiellät sen.
Kun olet lentänyt tai ottanut yhteyttä KLM:n yhteydenottokeskukseen, voit saada kutsun yhteen kyselyistämme:
- Tyytyväisyyttä ja palvelun tasoa mittaavat kyselyt (Kantar ja Qualtrics)
- Asiakaspalveluarviointi (BVA ja MediaTech)
Osallistumme myös muihin tutkimuksiin, joita kolmannet osapuolet, kuten IATA ja Schiphol järjestävät. Lisäksi järjestämme useita tiettyyn tarkoitukseen tehtyjä kyselyitä toimistojen, kuten Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting, Added Value ja muiden kanssa.