Miksi valita KLM

Teemme joka päivä parhaamme, jotta olisimme lempilentoyhtiösi. Selvitä syy siihen, miksi matkustajat matkustavat kanssamme yhä uudelleen.

Lennä vastuullisesti

Olemme sitoutuneet johtamaan ilmailualaa kohti kestävämpää tulevaisuutta. Liity nyt ja tue kestävämpää tulevaisuutta.

LUE SITOUTUMISESTAMME

Suorat lennot maailmalle

Lennämme suoraan yli 150 kohteeseen maailmanlaajuisesti. Istu ja rentoudu, kun me viemme sinut perille!

KATSO KAIKKI KOHTEET

Suotuisat lentoaikataulut

Ota kaikki irti matkastasi suotuisten lähtö- ja saapumisaikojen ansiosta – lennä kohteeseesi säälliseen aikaan. Lentomme sopivat aikatauluusi ilman isompia ongelmia.

24 tuntia aikaa peruuttaa

Tartu rohkeasti tarjoukseen ja varaa! Jos muutat mielesi 24 kuluessa varauksen tekemisestä, voit peruuttaa varauksesi ja palautamme hinnan ilman sen kummempia kysymyksiä. Emme edes veloita normaalia palvelumaksuamme.

Haluaisitko miettiä hieman pidempään ilman huolta siitä, että hinta saattaa nousta? Pienestä maksusta voit tehdä alustavan varauksen lentoa koskien. Takaamme hinnan, joten voit päättää asian myöhemmin.

Selvitä, kuinka turvaat hinnan

World class rating logo

Palkinto parhaana matkustajien lentoyhtiönä

KLM:lle on myönnetty vuoden 2022 APEX World Class Award -palkinto parhaana matkustajien lentoyhtiönä. Tämä on uusi APEX-palkinto ja korkein maailmanlaajuinen palkintokategoria lentoteollisuudelle. Se edustaa poikkeuksellista saavutuksien tunnustusta turvallisuuden, hyvinvoinnin ja kestävyyden osalta.

Tuliko kirjoitusvirhe? Ei maksua

Varasitko lentosi ja huomasit, että lipussasi olevassa nimessä on kirjoitusvirhe? Ei huolta: Jos kyseessä on pelkkä kirjoitusvirhe, me hoidamme tilanteen. Emme peri lisähintaa inhimillisistä virheistä.

KATSO, KUINKA KIRJOITUSVIRHE KORJATAAN
Yhteydenottokuvake

Pidämme sinut ajan tasalla

Pidämme sinut ajan tasalla matkasi varaamisesta alkaen aina siihen asti, kunnes saavut määränpäähäsi. Saat heti tiedon esimerkiksi lentosi viivästymisestä, häiriöstä tai lähtöportin vaihtumisesta.

LIITY SAADAKSESI PÄIVITYKSIÄ

Häiriöitä? Me autamme tarvittaessa

Tuliko lentoosi häiriöitä? Voit luottaa meihin. Ilmoitamme sinulle viipymättä puhelimitse tai sähköpostitse lennon muutoksista tai peruutuksesta. Sitten varaamme sinulle lipun heti seuraavalle mahdolliselle lennolle. Heti kun löydämme sinulle vapaan paikan, otamme sinuun uudestaan yhteyttä uutta lentoaikatauluasi koskien. Luonnollisesti autamme, jos haluat vaihtaa toiseen lentoon tai jos sinulla on vielä muuta kysyttävää.

Jos uusi lentosi ei lähde samana päivänä, emme jätä sinua oman onnesi nojaan. Aina kahvikupillisesta hotelliin – haluamme varmistaa, että sinulla on mukavat oltavat.

24/7-palvelua sosiaalisessa mediassa

Onko sinulla kysymyksiä tai pyyntöjä, vai oletko muuten vaan kiinnostunut tulevaisuuden suunnitelmistamme? Palvelemme sinua kellon ympäri 10 kielellä ja valitsemallasi kanavalla.

TARKASTA KAIKKI SOSIAALISET PALVELUT

Palvelut ja mukavuus lentokoneessa

Pyrimme aina tarjoamaan erinomaista palvelua! Jos sinulla on huomautettavaa, kerro siitä miehistöllemme. He pyrkivät aina tekemään lennostasi mahdollisimman mukavan.

Kun lennät enemmän, hyödyt enemmän

Flying Blue -jäsenyys kannattaa taloudellisesti. Aina kun matkustat KLM:n tai sen kumppanin lennoilla, ansaitset maileja. Voit käyttää niitä palkintolippuihin, lisävaihtoehtoihin ja alennuksiin monenlaisista tuotteista ja kätevistä palveluista. Ja mitä enemmän lennät sitä lähemmäs pääset seuraavaa tasoa – Silver, Gold ja Platinum – ja se tarkoittaa, että pääset nauttimaan yhä useammista eduista.

Liity Flying Blue -jäseneksi

Arvostamme palautettasi

Matkakokemuksellasi on meille merkitystä! Käytämme itsenäisiä tutkimusyrityksiä kyselyiden tekemiseen, jotta saamme kuulla, mitä mieltä olet meistä ja palveluistamme. Saamiemme vastauksien perusteella arvioimme palveluitamme ja pyrimme parantamaan niitä. Henkilötietojasi ei koskaan käytetä kaupallisten tarjousten tai postien lähettämiseen, jos kiellät sen.

Kun olet lentänyt tai ottanut yhteyttä KLM:n yhteydenottokeskukseen, voit saada kutsun yhteen kyselyistämme:

  • Tyytyväisyyttä ja palvelun tasoa mittaavat kyselyt (Kantar ja Qualtrics)
  • Asiakaspalveluseuranta (InSites Consulting)
  • Asiakaspalveluarviointi (BVA ja MediaTech)

Osallistumme myös muihin tutkimuksiin, joita kolmannet osapuolet, kuten IATA ja Schiphol järjestävät, ja järjestämme useita tiettyyn tarkoitukseen tehtyjä kyselyitä.