Kadonneet tavarat

Jätitkö henkilökohtaisen tavaran koneeseen tai huomasitko, että matkatavaroistasi puuttuu jotain? Anna kun autamme sinua raportoimaan kadonneen tavaran ja löytämään sen.

Lennolla kadonnut tavara

Jos olet jättänyt henkilökohtaisen tavaran koneeseen, riippuu lentoyhtiöstä ja lentokentästä, mitä on tehtävissä.

KLM:n operoima Schipholille saapuva lento

Ota meihin yhteyttä 3 päivän kuluessa kertoaksesi meille, mitä sinulta puuttuu ja millä lennolla matkustit. KLM Lost & Found -tiimi ryhtyy sitten töihin kadonneen tavarasi jäljittämiseksi.

Jos huomaat yli 3 päivää saapumisesi jälkeen, että sinulta puuttuu jotain, ole hyvä ja ota yhteyttä lentokenttään. Kaikki löydetyt tavarat viedään säilytykseen tämän ajan jälkeen, mukaan lukien KLM Crown Lounge -tiloihin jätetyt tavarat.

Ota yhteyttä Amsterdamin Schipholin lentokenttään

KLM:n operoima muulle lentokentälle saapuva lento

Ole hyvä ja ota yhteyttä KLM:n paikalliseen henkilökuntaan lentokentällä ja selitä heille, mitä on tapahtunut. He auttavat sinua.

Air Francen operoima lento

Jos hukkasit jotain Air Francen lentokoneeseen, ole hyvä ja ota heihin yhteyttä. He säilyttävät löydettyjä tavaroita enintään kolmen kuukauden ajan.

Ota yhteyttä Air Franceen

Muut lentoyhtiöt

Jos hukkasit jotain jonkun muun lentoyhtiön operoimalla lennolla, ota yhteyttä kyseisen lentoyhtiön asiakaspalveluun.

Matkatavaroistasi puuttuva tavara

Jos huomaat, että matkatavaroistasi puuttuu jotain, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä 7 päivän sisällä saapumisesta. Kerromme sinulle, mitä voimme tehdä.