Asiakastyytyväisyys- ja vaatimustenmukaisuuskyselyt
Pääkyselymme
Meillä on 3 pääkyselyä. Ne on osoitettu osalle asiakkaista, jotka ovat vastikään lentäneet KLM-lentoyhtiöllä:
- NeXT-asiakastyytyväisyyskyselyt, jotka lähetetään sähköpostitse suurelle osalle asiakkaitamme
Quality Observer -palvelun vaatimustenmukaisuuskysely , joka on suunnattu Flying Blue Elite - ja Flying Blue Elite Plus -asiakkaille, ja joka mittaa ja parantaa palveluidemme vaatimustenmukaisuutta jokaisessa asiakasmatkan vaiheessa - Flying Blue -tutkimukset, joilla mitataan tyytyväisyyttä kanta-asiakasohjelmaamme
Lisäksi toteutamme muita tutkimuksia
- Tutkimukset, jotka koskevat tuotteitamme ja palveluitamme koskevia mielikuvia ja niiden suunnittelua
- Tutkimukset, jotka koskevat vuorovaikutusta palveluidemme kanssa
- Asiakastyytyväisyyskyselyt koskien tiettyjä matkan osia (lento-juna-yhdistelmä, lentoyhtiökumppaneiden lennot)
Osallistumme myös kolmansien osapuolten, kuten IATA:n ja Amsterdamin Schipholin lentokentän tutkimuksiin. Lisäksi järjestämme useita tiettyyn tarkoitukseen tehtyjä kyselyitä toimistojen, kuten Forsta, Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting / Human8 ja Added Value kanssa.
Työskentelemme tutkimusinstituuttien kanssa, jotka noudattavat kansainvälistä markkina-, mielipide- ja yhteiskunnallisen tutkimuksen sekä data-analytiikan säännöstöä, jonka on laatinut kansainvälinen markkinatutkimusyhdistys Esomar. Noudatamme kulloinkin voimassa olevia tietosuojalakeja. Emme uudelleenkäytä henkilötietojasi ja vastauksiasi kaupallisiin tarkoituksiin ilman suostumustasi.