Asiakastyytyväisyys- ja vaatimustenmukaisuuskyselyt

KLM pyrkii jatkuvasti parantamaan palvelunsa laatua. Suoritamme kyselyitä, jotka mittaavat asiakastyytyväisyyttä ja tuotteidemme ja palveluidemme vaatimustenmukaisuutta.

Pääkyselymme

Meillä on 3 pääkyselyä. Ne on osoitettu osalle asiakkaista, jotka ovat vastikään lentäneet KLM-lentoyhtiöllä:

  • NeXT-asiakastyytyväisyyskyselyt, jotka lähetetään sähköpostitse suurelle osalle asiakkaitamme
  • Quality Observer -palvelun vaatimustenmukaisuuskysely, joka on suunnattu Flying Blue Elite - ja Flying Blue Elite Plus -asiakkaille, ja joka mittaa ja parantaa palveluidemme vaatimustenmukaisuutta jokaisessa asiakasmatkan vaiheessa
  • Flying Blue -tutkimukset, joilla mitataan tyytyväisyyttä kanta-asiakasohjelmaamme

Kaikki tutkimukset toteuttavat tutkimusyritykset Kantar ja Qualtrics. Qualtricsin viralliset sähköpostiosoitteet ovatnoreply@qemailserver.comtaino-reply@qualtrics-survey.com. Lisäksi voi käyttää sähköpostiosoitteita, joiden pääte on @klm.com.

Lisäksi toteutamme muita tutkimuksia

  • Tutkimukset, jotka koskevat tuotteitamme ja palveluitamme koskevia mielikuvia ja niiden suunnittelua
  • Tutkimukset, jotka koskevat vuorovaikutusta palveluidemme kanssa
  • Asiakastyytyväisyyskyselyt koskien tiettyjä matkan osia (lento-juna-yhdistelmä, lentoyhtiökumppaneiden lennot)

Osallistumme myös kolmansien osapuolten, kuten IATA:n ja Amsterdamin Schipholin lentokentän tutkimuksiin. Lisäksi järjestämme useita tiettyyn tarkoitukseen tehtyjä kyselyitä toimistojen, kuten Forsta, Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting / Human8 ja Added Value kanssa.

Työskentelemme tutkimusinstituuttien kanssa, jotka noudattavat kansainvälistä markkina-, mielipide- ja yhteiskunnallisen tutkimuksen sekä data-analytiikan säännöstöä, jonka on laatinut kansainvälinen markkinatutkimusyhdistys Esomar. Noudatamme kulloinkin voimassa olevia tietosuojalakeja. Emme uudelleenkäytä henkilötietojasi ja vastauksiasi kaupallisiin tarkoituksiin ilman suostumustasi.